Електротехнічний портал Олега Соломчака
Головна | Електротехнічна вікторина - Сторінка 19 - Форум | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 29.03.2024, 12:51
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Модератор форуму: 23121986  
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Електротехнічна вікторина
23121986Дата: Субота, 30.01.2010, 16:34 | Повідомлення # 271
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (solomchak)
Запитання. Як в умовах магазину відрізнити нержавійку від підробки не пошкодивши її ?
І одразу суміжне питання: як відрізнити чайник з нержавійки від алюмінієвого ?

На радянських виробах з нержавійки пише ,,Нерж'', на сучасних, наприклад, 1*18Н10Т- харчова нержавіюча сталь.
Магнітом можна перевірити з якого матеріалу складається виріб, якщо з чорного металу магніт притягне виріб, якщо з нержавіючої сталі, то не притягне.
Взагаліто є види нержавійки, які притягує магніт, алюміній не притягне магніт. Тому треба приблизно оцінювати вагу, дивитись на колір металу, на маркування, на те як складений виріб, чи немає явних дефектів, зазорів між деталями виробу, бо це вказує на китайське походження, а це наштовхує на ще більше запитань. Тому остаточно покаже хіба хімічний аналіз.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
solomchakДата: Субота, 30.01.2010, 21:13 | Повідомлення # 272
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Справжня нержавійка, або взагалі НЕ МАГНІТИТЬСЯ, або слабо магнітиться. Чим гірша сталь - тим більше магнітиться. Тому беріть з собою магніт і перевіряйте. Магніт може ледь-леть притягуватись. Крім того вироби із справжньої нержавійки важкі. Хромований алюміній значно легший від нержавійки. Не вірте написам типу "НЕРЖ". Я бачив алюмінієву ложку на якій був такий напис.

А ось тут можна прочитати більш детально. http://sunday.in.ua/aboutsteel.html

Корозійна стійкість нержавіючих сталей пояснюється тим, що на поверхні контакту сплаву з середовищем утворюється тонка оксидна плівка. Велике значення при цьому має однорідність металу, стан поверхні, відсутність у сталі схильності до міжкристалітної корозії.

По хімічному складу нержавіючі сталі підрозділяються на хромисті, хромонікелеві та хромомарганцевонікелеві сталі.

По структурі нержавіючі сталі підрозділяють на 5 категорій: аустенітні; феритні; дуплексні; мартенситні; жароміцні.
- Аустенітні нержавіючі сталі разом із хромом (на рівні 18%) містять нікель, який збільшує опір корозії, не магнітні.З підвищенням вмісту хрому (20%-25%) та нікелю (10%-20%) аустенітні нержавіючі сталі мають кращий опір до окислення при високих температурах, вони називаються жароміцними сталями.
- Феритні нержавіючі сталімають низький вміст вуглецю і хрому, зазвичай на рівні (13%-17%), магнітні.
- Дуплексні нержавіючі сталі мають змішану феритно-аустенітну структуру. Вміст хрому на рівні (18%-28%) та нікелю(4,5%-8%).
- Мартенситні нержавіючі сталі містять зазвичай біля 12% хрому та зменшений вміст вуглецю, магнітні. Вони зміцнюються загартуванням і відпуском, тому загартовані сталі мають вміст біля 17% хрому з доповненням нікелю, ніобію та міді. Такі сталі мають гарний опір процесу старіння.

Аустенітні та феритні нержавіючі сталі складають приблизно 95% всіх нержавіючих сталей які використовуються в промисловості.

23121986, Ставте своє запитання.


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
solomchakДата: Неділя, 31.01.2010, 14:47 | Повідомлення # 273
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Оскільки всі ще сплять і не придумали нових запитань, поставлю його знову я:
Що таке уніполярний двигун і чому він обертається без колектора ?


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
sokolДата: Понеділок, 01.02.2010, 17:20 | Повідомлення # 274
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Уніполярний двигун має одну обмотку в кожній фазі, але від середини обмотки зроблений відвід. Це дозволяє змінювати напрямок магнітного поля, створюваного обмоткою, простим перемиканням половинок обмотки за допомогою електронного комутатора.
 
solomchakДата: Понеділок, 01.02.2010, 17:43 | Повідомлення # 275
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
sokol, Відповідь невірна. В уніполярному двигуні комутатора немає.

Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
23121986Дата: Вівторок, 02.02.2010, 17:58 | Повідомлення # 276
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Уніполярний електродвигун — різновид електричних машин постійного струму. Складається з провідного диска, постійного магнітного поля, яке паралельне до осі обертання диска, 1 струмознімач на осі диска і 2-ий струмознімач на краю диска.
Ротор обертається тому, що він перебуває у магнітному полі постійного магніта на нього діє сила Ампера. Колектор не потрібний, бо ротор є одним суцільним провідником.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
solomchakДата: Вівторок, 02.02.2010, 19:31 | Повідомлення # 277
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
23121986, Прохання уточнити за рахунок чого обертається диск ? Як протікає струм і як діє сила Ампера. Чи можна обійтись без диска ?
Відповідь бажано підкріпити рисунком, бо на словах непосвяченим важко зрозуміти.
Quote (23121986)
Колектор не потрібний, бо ротор є одним суцільним провідником.
- невірно. Звичайна обмотка - також суцільний провідник.


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
23121986Дата: Вівторок, 02.02.2010, 19:56 | Повідомлення # 278
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline

Демонстрація роботи уніполярного електродвигуна. На головці шурупа знаходиться постійний магніт, сила притягування якого утримує шуруп притягнутий до полюса батарейки. Як струм тече видно на малюнку.

Quote (solomchak)
- невірно. Звичайна обмотка - також суцільний провідник.

Тобто немає обмотки у вигляді прямокутної рамки, для обертання якої необхідний колектор.
Прикріплення: 0393263.jpg (11.3 Kb)


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
solomchakДата: Середа, 03.02.2010, 18:56 | Повідомлення # 279
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Хочу уточнити : вся ідея в тому що струм протікаючи по диску від краю до центра (перпендикулярно до ліній магнітного поля) викликає силу Лоренца, яка і обертає диск.


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
solomchakДата: Середа, 03.02.2010, 19:00 | Повідомлення # 280
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
23121986, Ваша відповідь вірна. Ставте запитання.

Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
23121986Дата: Середа, 03.02.2010, 23:31 | Повідомлення # 281
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline

Показано однолінійну принципову схему транзиту потужності між підстанціями А та В. Схема роботи в даний момент така, що навантаження з сторони підстанції А.
В1, В2- повітряні вимикачі;
ШР1, ШР2-шинні роз'єднувачі;
ЛР1, ЛР2- лінійні роз'єднувачі;
CЗН1, CЗН2, CЗН3, CЗН4-стаціонарні заземляючі ножі;
СШ1, СШ2- системи шин.

Завдання. Вивести в ремонт лінію.
Пояснити послідовність перемикань ШР1 і ЛР1.

Прикріплення: 1749929.jpg (37.3 Kb)


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: Неділя, 07.02.2010, 16:00 | Повідомлення # 282
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Може я чогось не розумію, але навіщо взагалі потрібно виконувати якісь операції з ШР якщо для ремонту лінії достатньо зняти навантаження за допомогою вимикачів навантаження і вивести ЛР з обох боків лінії та заземлити лінію стаціонарним заземленням.
 
solomchakДата: Неділя, 07.02.2010, 17:15 | Повідомлення # 283
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (sokol)
за допомогою вимикачів навантаження

На даній схемі вимикачів навантаження НЕМАЄ взагалі. Будьте уважні.
А стосовно питання, я так розумію, потрібно викласти не власне бачення, а послідовність дій згідно НОРМАТИВНИХ документів.


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
sokolДата: Неділя, 07.02.2010, 17:58 | Повідомлення # 284
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Нехай буде просто вимикач, а згіно нормативів ШР встановлено для того щоб можна було вивести в ремонт вимикач, та й яка послідовність на такій простій схемі, тут не потрібно щось паралелити, переходити на інші лінії чи трансформатори, вимкнув заземлив і працюй. Чи може 23121986, вказав на схемі одне а сам думає про щось інше.
 
23121986Дата: Неділя, 07.02.2010, 18:19 | Повідомлення # 285
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (solomchak)
Може я чогось не розумію, але навіщо взагалі потрібно виконувати якісь операції з ШР якщо для ремонту лінії достатньо зняти навантаження за допомогою вимикачів навантаження і вивести ЛР з обох боків лінії та заземлити лінію стаціонарним заземленням.

Саме тому, що це не вимикачі навантаження потрібно виконувати операції з ШР. Лінія є транзитною напруга може бути подана з сторони системи шин. Повітряний вимикач повинен бути у ввімкнененому стані для продувки, згідно ПТЕ або його можуть помилково ввімкнути. При роботі на ЛР одна частина його буде під напругою, ремонтний персонал може наблизитись на недопустиму відстань до струмоведучої частини. Крім того, в цьому ж випадку згідно ПБЕЕ пункт 7.2.2:
В електроустановках понад 1000 В з кожного боку, звідки комутаційним апаратом може бути подано напругу на робоче місце, повинен бути видимий розрив, створений від'єднанням або зніманням шин і проводів, вимиканням роз'єднувачів, зніманням запобіжників, а також вимиканням відокремлювачів та вимикачів навантаження, за винятком тих, у яких автоматичне вмикання здійснюється пружинами, встановленими на самих апаратах.
От саме ШР створить видимий розрив.

Quote (solomchak)
А стосовно питання, я так розумію, потрібно викласти не власне бачення, а послідовність дій згідно НОРМАТИВНИХ документів.

Нарешті! hands
Шукайте правильну відповідь у нормативних документах.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Пошук:


Copyright Solomchak © 2024Хостинг від uCoz