Електротехнічний портал Олега Соломчака
Головна | Електротехнічна вікторина - Сторінка 21 - Форум | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 26.04.2024, 00:15
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Модератор форуму: 23121986  
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Електротехнічна вікторина
sokolДата: Четвер, 25.02.2010, 19:40 | Повідомлення # 301
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Олег Володимирович я не ставлю під сумнів ваші знання, але я чомусь вважав, що пусковий струм залежить від конструктивних особливостей двигуна, а не від режиму пуску. Від режиму пуску залежить тривалість пускового струму, якщо я щось не розумію поправте мене. А тепер вважаю що по праву можу поставити питання тому:
Назвіть три типи шини обміну даними які використовуються під час об'єднання в систему електротехнічних пристроїв. Наприклад це можуть бути системи розумний дім, релейний захист і автоматика, АСКОЕ і нші.


book
 
solomchakДата: Субота, 27.02.2010, 09:20 | Повідомлення # 302
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (sokol)
пусковий струм залежить від конструктивних особливостей двигуна, а не від режиму пуску.

Тобто двигун який пускається в холосту (без навантаження) і з повним навантаженням матимуть одинаковий пусковий струм ???? wacko shock
Ану читати підручники по приводу і машинах. deal prof


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
23121986Дата: Субота, 27.02.2010, 09:58 | Повідомлення # 303
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
sokol,
перед тим як ставити нове запитання потрібно викладати правильну відповідь на поставлене, бо складається враження, що Ви її не знаєте.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: Неділя, 28.02.2010, 15:01 | Повідомлення # 304
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
23121986, відповідь я знаю, а ви мабуть не знаєте, а при поставці і відповіді на питання ви мабуть залучаєте всі ресурси по власному місцю роботи і не визнаєте своєї поразки від інших учасників. При такій самовпевненості вижити між чужими тяжко wacko крім випадків коли ви герой пісні групи "ДДТ" "Мажори" biggrin
Не розумію вашого невдоволення якщо ви навіть не спробували дати правильну відповідь, тим більше що раніше ви спішили ставити своє питання коли я давав відповіді, а я на відповідь дав тиждень часу, а ви навіть репліки не кинули.
Що до вас Олег Володимирович не розумію як при одинакових початкових умовах (ротор двигуна нерухомий) пусковий струм буде різним, для одного типу двигуна. Я завжди вважав що пусковий струм одинаковий і зменшується в міру розгону двигуна (залежить від наватаження, яке і визначає режим режим запуску). Якщо процес запуску описати математично, то отримаємо криву запуску, яка буде мати різну крутизну, але початкові і кінцеві параметри співпадуть.


Повідомлення відредагував sokol - Неділя, 28.02.2010, 15:03
 
23121986Дата: Неділя, 28.02.2010, 17:24 | Повідомлення # 305
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (sokol)
відповідь я знаю, а ви мабуть не знаєте, а при поставці і відповіді на питання ви мабуть залучаєте всі ресурси по власному місцю роботи і не визнаєте своєї поразки від інших учасників.

Я не збираюсь вступати у таку дискусію, бо це смішно.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: Понеділок, 01.03.2010, 20:52 | Повідомлення # 306
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Забув вчора повідомити, що все таки, згідно документації виробників, для захисту двигунів повинні використовуватись автоматичні вимикачі з характеристикою "D".
А питання я вважаю скасовувати немає смислу і я його повторю.
Запитання:
Назвіть три типи шини обміну даними які використовуються під час об'єднання в систему електротехнічних пристроїв. Наприклад це можуть бути системи розумний дім, релейний захист і автоматика, АСКОЕ і нші.
 
solomchakДата: Вівторок, 02.03.2010, 21:04 | Повідомлення # 307
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (sokol)
Що до вас Олег Володимирович не розумію як при одинакових початкових умовах (ротор двигуна нерухомий) пусковий струм буде різним, для одного типу двигуна. Я завжди вважав що пусковий струм одинаковий і зменшується в міру розгону двигуна (залежить від наватаження, яке і визначає режим режим запуску). Якщо процес запуску описати математично, то отримаємо криву запуску, яка буде мати різну крутизну, але початкові і кінцеві параметри співпадуть.

Ваші висновки є дуже наближеними і чисто теоретичними. Дійсно, якщо скористатись виразом з Кацмана для розрахунку струму АД, то в початковим момент пуску ковзання рівне 1 і тому опір навантаження рівний 0, а отже пускови струм в момент 0 не залежить від навантаження. Але це вирази для усталеного режиму, які не враховують перехідного процесу в двигуні при пуску. Тому не відповідають реальності.
1. При подачі напруги на двигун відбувається перехідний процес який не дозволяє струму скачком зрости до пускового. Він наростає плавно. За цей час двигун починає обертатися і ковзання зменшується, тому в колі зявляється змінний опір НАВАНТАЖЕННЯ, який і визначає подальший струм. А цей опір залежить від моменту опору на валу. Додатково врахуйте нелінійність опорів обмоток, насичення сталі, витісненя струму і т.д.
2. Характеристика автомата не дарма називається Ампер-секундною. Адже поріг спрацювання теплового розчіплювача залежить не тільки від величини стрму а й від його тривалості. А якщо бути точним , то тепловий рочіплювач спрацьовує після отримання певної величини енергії. А чим більший момент навантаження, тим більший і час пуску.
3. Для асинхронних двигунів з кратністю пускового струму 5-7 рекомендується характеристика автомата С, а для АД з кратністю 7-10 - D


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
sokolДата: П`ятниця, 05.03.2010, 14:04 | Повідомлення # 308
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Для прикладу мені доводилось вмикати в мережу двигуни різної потужності, але при розрахованому захисті від перевантаження під час пуску спрацьовував електромагнітний захист (відсічка), тому доводилось брати вимикач наступного номіналу, при цьому захист від перевантажень вже був неефективний так як струм спрацювання значно перевищував допустимий. Зрозуміло, що це не відповідає вимогам експлуатаціїї двигунів.
Такий експеримент я проводив з цікавості з вимикачами різних виробників (це мені нічого не коштувало, і робити було нічого, тому експериментував), але результат був один і той самий, для коректної роботи захисту потрібно було використовувати вимикач з характеристикою "D". Як це ви поясните Олег Володимирович.
 
solomchakДата: П`ятниця, 05.03.2010, 18:59 | Повідомлення # 309
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (sokol)
під час пуску спрацьовував електромагнітний захист (відсічка),

Сумніваюсь. Адже він налаштований на струм порядка 2000 А. Швидше за все некоректно спрацьовував тепловий захист. Час його спрацювання до 1 сек, тому і не помітно. Хоча чого небуває. Щоб точно визначити потрібно БАЧИТИ на розібраному вимикачі що спрацювало.
Quote (sokol)
для коректної роботи захисту потрібно було використовувати вимикач з характеристикою "D". Як це ви поясните Олег Володимирович.

Халтура. Невідповідність вимикача заданим характеристикам. Або двигун підклинював, або пускався з навантаженням. Потрібно експериментувати.... Принесіть двигун і автомати на кафедру - все визначимо. А вимикачі я бачив різні. Навіть взагалі без захистів, хоча маркування вказувало на наявність захисту ))))).


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
sokolДата: Неділя, 07.03.2010, 15:36 | Повідомлення # 310
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Quote (solomchak)
Сумніваюсь. Адже він налаштований на струм порядка 2000 А. Швидше за все некоректно спрацьовував тепловий захист. Час його спрацювання до 1 сек, тому і не помітно. Хоча чого небуває. Щоб точно визначити потрібно БАЧИТИ на розібраному вимикачі що спрацювало.

Цікаво. Зараз переді мною лежать каталоги однієї з відомих фірм виробників електрообладнання і в одному з них є криві спрацювання захистів вимикачів і із сказаним вами воно не в'яжеться.
Згідно з відповідністю EN 60947-2
Характеристика________________Тепловий захист____________________Електромагнітний захист
________________________Умовний струм____Умовний струм_________Умовний струм____Умовний струм
________________________нерозмикання_____розмикання___________нерозмикання____розмикання
"B"____________________1,05*Iн > 2 год.___1,3*Iн < 2 год_________3*Iн > 0.2сек_____5*Iн < 0,2сек
"C"____________________1,05*Iн > 2 год.___1,3*Iн < 2 год_________5*Iн > 0.2сек_____10*Iн < 0,2сек
"D"____________________1,05*Iн > 2 год.___1,3*Iн < 2 год_________10*Iн > 0.2сек____20*Iн < 0,2сек
Як в такому випадку на електромагнітному захисті отримати 2 кА при різних номінальних струмах вимикача surprised , математика трансформується в геометрію Лобачевського.
Що стосується теплового захисту то тут теж нічого не зрозуміло часу начебто достатньо для розгону навіть у випадку тяжкого пуску, виробники при розробці про це певно теж подумали.
"В" - використовується для захисту електричних кіл з резистивним характером навантаження.
"С" - використовується для захисту електричних кіл з резистивним або слабоіндуктивним характером навантаження.
"D" - використовується для захисту електричних кіл з високоіндуктивним характером навантаження (електрообладнання з великими пусковими струмами: електродвигуни, трансформатори, конденсаторні батареї). Може використовуватись в якості ввідного вимикача.
На рахунок халтури. Прямі поставки від офіційних представників та ще й вартість і кількість обладнання. Кожна наступна характеристика коштує значно дорожче ніж попередня, вимикачі нерозбірні, що й послужило приводом до випробувань, адже закрались сумніви dry може середина одинакова, а різні тільки написи на корпусі.
При випробуванні брались двигуни різної потужності і всі вони були справні, проводились заміри струму двигунів.
Quote (solomchak)
Принесіть двигун і автомати на кафедру - все визначимо.

Хто мені це дозволить та й на іншій роботі я вже працюю і немає в цьому потреби.
Тож напрошується висновок як не крути, а хвіст в собаки ззаду. Що ви на це скажете.
 
23121986Дата: Понеділок, 08.03.2010, 15:51 | Повідомлення # 311
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (sokol)
Назвіть три типи шини обміну даними які використовуються під час об'єднання в систему електротехнічних пристроїв. Наприклад це можуть бути системи розумний дім, релейний захист і автоматика, АСКОЕ і нші.

EIB - один кабель замість багатьох Почнемо з того, що у Вашому будинку не буде незліченної кількості проводів, необхідних для управління різними системами. Зараз і в майбутньому Вам буде потрібно двожильний кабель низької напруги (єдина шина даних), прокладка якої набагато простіша і економічніша. До нього у будь-який час можна підключити одночасно більше 12000 пристроїв. Установка системи у Вашому будинку буде полягати у підключенні до єдиного кабелю різних EIB -пристроїв: сенсорів, активаторів і блоків логіки. За допомогою спеціальних індивідуальних повідомлень (телеграм) кожен сенсор або активатор отримує конкретну, необхідну тільки йому інформацію.

АМХ предлагает вам максимальный комфорт, автоматизируя обслуживание и безопасность вашего жилища - будь то небольшая квартира или огромный замок. Регулировка освещения и параметров климат-контроля, управление домашним развлекательным комплексом и системой безопасности, настройка расписания включения/выключения электробытовых приборов и "световых сцен", контроль доступа и baby-контроль, внешний и внутренний мониторинг, - эти и многие другие алгоритмы могут быть реализованы в системе управления от АМХ. Помимо автоматического управления всем комплексом электроники в доме, АМХ позволяет контролировать работоспособность единой системы жизнеобеспечения и, в случае необходимости, передавать сигнал о сбое непосредственно хозяевам или обслуживающему персоналу посредством голосового сообщения на телефон, SMS- или Интернет-уведомления. При этом система самостоятельно перекроет подачу воды через протекающий кран, локально отключит электропитание или включит систему пожаротушения.
При необходимости, вы всегда сможете вмешаться в процесс управления - отключить или перенастроить алгоритмы, временно перейти на "ручное" управление или полностью исключить "человеческое влияние" на вашу систему обеспечения комфорта. Это и есть единая домашняя автоматизированная система - по-настоящему, "умный дом" от АМХ.

Inels-Система рационального электроснабжения INELS руководит Вашим домом от управления отоплением и климатизацией, освещением, ролетами и другими электроприборами до безопасности дома и охраны Вашего имущества.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: П`ятниця, 12.03.2010, 15:39 | Повідомлення # 312
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
23121986, ваш хід.
 
23121986Дата: Субота, 13.03.2010, 12:45 | Повідомлення # 313
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Назвіть категорії застосування контакторів у колах змінного струму та приклади застосування кожної категорії.

Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
AvatarДата: Неділя, 14.03.2010, 15:47 | Повідомлення # 314
Чотар
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Репутація: 2
Статус: Offline
На зміному струмі:
Ас-1-розраховані для застосування в мережахелектропічок опору і на номінальні струми;
Ас-2-для пуску Ад з Фр і комутують струми 2,5Іном;
Ас-3-для пуску Ад з Кр і комутують 6-10Іном;
Ас-4-для пуску Ад з Кр і комутують 6-10Іном;
На постійному: Дс-1,Дс-2,ДС-3,Дс-4.Відрізняться струмом який комутують від Іном до 10 І ном.


sex ,drugs and rock n roll.
 
23121986Дата: Неділя, 14.03.2010, 16:29 | Повідомлення # 315
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (Avatar)
Ас-3-для пуску Ад з Кр і комутують 6-10Іном;
Ас-4-для пуску Ад з Кр і комутують 6-10Іном;

Виходить, що це дві однакові категорії? В чому відмінність?


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Пошук:


Copyright Solomchak © 2024Хостинг від uCoz