Дерективи Європейської комісії за жовтень 2011 р. - 28 Жовтня 2011 - Електротехнічний портал Соломчака О.В.
Електротехнічний портал Олега Соломчака
Головна | Реєстрація | Вхід
 
Неділя, 04.12.2016, 20:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Реклама
Головна » 2011 » Жовтень » 28 » Дерективи Європейської комісії за жовтень 2011 р.
Дерективи Європейської комісії за жовтень 2011 р.
18:54
Загальна оцінка
22 червня 2011 Європейська комісія опублікувала свою пропозицію за директивою енергоефективності (EED), який скасовує Когенерація Директиви (2004/8/EC) і Energy Services Directive (2006/32/EC).
Енергія міст, Європейська асоціація місцевих органів влади винаходять їх енергія майбутнього, вітає і визнає пріоритет дається Європейської комісії, Європейської Ради та Європейського парламенту, щоб економити енергію та використовувати енергію більш ефективно. Політичні рамки-Європа-2020 стратегія, план енергоефективності прийняті раніше в березні і 2050 Дорожня карта для низьковуглецевої економіки, що лежать в основі нової директиви є амбітним, як зазначено на початку EED пропозицію в концерті 3, 5 і 7 . Тим не менш, ясно, енергія міста, що ця директива пропозиція не відповідає завдань, намічених в 2020 році стратегії в Європі і не дозволить ЄС виконувати свої завдання енергозбереження на 2020 рік, ні на 2050 рік!
У своєму моніторингу процесу розробки, енергетики міста пережила ще одну розчарування в напрямку політики в галузі енергоефективності приймаєте, несприятлива тенденція, яка повторюється багато разів за останні 20 років його існування. Сам процес, як повільний ритм триступеневий танцю:
Крок 1: енергоефективність розглядається як головний пріоритет Радою ЄС та Європейським парламентом (як зазначено в наведеному вище сольні концерти Директиви). Енергоефективність є очевидним способом вперед, це і доступній вартості;
Крок 2: Його реалізація включає в себе мільйони зацікавлених сторін створюючи таким чином антагонізм впливових груп інтересів, які своїм лобістські зусилля, вдається трансформувати обов'язкових цілей в обов'язкові заходи та обов'язкові заходи в лазівками, вводячи великий список винятків ...;
Крок 3: Ми продовжуємо бізнес як завжди - без будь-якої значимої мети, заходи та ресурси, призначені для підвищення енергоефективності.
Крім загального консенсусу щодо щедрих слів, сильні групи інтересів досі відмовляються визнати, що енергоефективність є справжнім компонентом, і не тільки на варіант для сторони-до безпечної, стійкої і справедливої ​​енергетичної політики. Провал Європейської Комісії запропонувати національно обов'язкових цілей у сфері енергоефективності, незважаючи на загальновідомий факт, що ЄС не знаходиться на шляху до досягнення своєї 20%-ве зниження мету до 2020 року, є наочним свідченням цього.
Якщо Європа дійсно хоче зустрітися з її 20%, мета енергетичної ефективності, амбітних Директивою по енергоефективності має бути прийнятий. Пропонується EED повинен бути змінений і посилений шляхом:
- Введення обов'язкових цілей для держав-членів;
- Накладення обов'язкові заходи без будь-яких винятків при всіх зацікавлених сторін;
- У тому числі в транспортному секторі, як на нього припадає третина кінцевого споживання енергії;
- Установка (виділення) відповідних фінансових засобів для її здійснення.
Енергія міста очікує, що щедрі слова, використовувані європейськими інститутами та країнами-членами визнаючи провідну роль місцевих органів влади будуть реалізовані в конкретних фінансову підтримку і дозволить ЄС та національної політики. Місцева влада самі вже вживає заходів: за допомогою пакту мерів (www.eumayors.eu), більше 3000 місцевих властей вже заявили про свою рішучість інвестувати в енергоефективність, здійснюючи вийти за межі 20% скорочення викидів CO2 до 2020 року. У цьому зв'язку, енергетики міста вітає мети, наприклад, 3% громадських швидкість ремонту будівлі, а можливість стимулювати місцеву економіку в період кризи. Ми знаємо, обмеження і можливості такого заходу, але якщо Європейська комісія та країни-члени серйозно ставитеся до їх слова на нові
(Зелений) економіки, вони повинні будуть створювати сприятливі (фінансових) структур, які роблять цих цілей можливо.
Потенціал для підвищення енергоефективності величезний. Так що питання: чи хочемо ми наші гроші на енергоресурси будуть витрачені не входять в ЄС, або ми хочемо, провів локально, з енергозбереження та ефективності заходів? Місцева влада готова вести за допомогою, наприклад, взявши на себе зобов'язання збирається навіть за цільовим 3x20, отже, допомогти Європі вийти з кризи. Чи буде ЄС і всіх держав-членів показують таке ж бажання, готовність і ентузіазм у боротьбі з цим боротьба з необхідною інтенсивністю? Справді, важливо визначальним для успіху цієї ініціативи зараз знаходиться в руках Європейського союзу та країн-членів, які займають велику частину ключів у розробці нормативно-правової бази.
Саме тому енергія міста має намір забезпечити, щоб EED - який має потенціал бути прорив в цілі підвищення енергоефективності, але в даний час відстає, якщо це для досягнення своїх амбіцій - закладає основи територіальної політики, що веде до інновацій, соціальна інтеграція , економічний розвиток, створення робочих місць, відповідальності та демократії на всіх рівнях.
Часу для відстрочення прийняття термінових рішень закінчилося!
 
Повний текст можна завантажити за посиланням
 
За матеріалами сайту http://www.energy-cities.eu/
Переглядів: 1390 | Додав: solomchak | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright Solomchak © 2016Хостинг від uCoz