Електротехнічний портал Олега Соломчака
Головна | Електротехнічна вікторина - Сторінка 17 - Форум | Реєстрація | Вхід
 
П`ятниця, 26.04.2024, 12:26
Вітаю Вас Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Модератор форуму: 23121986  
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Електротехнічна вікторина
sokolДата: П`ятниця, 25.12.2009, 08:36 | Повідомлення # 241
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Олег Володимирович будьласка не користуйтесь принципом "моє зверху" тому що:
1. ДПС це не отсебятіна а термін який використовується "вся і всюди" для позначення колекторних двигунів!
2. Частотний перетворювач зумовть подорожчання порохотяга так десь в 10 разів? Кому він буде потрібен по такій ціні.
3. Механічні редуктори викличуть ускладнення конструкції і зроблятьть тяжчим запуск двигуна. Тому придатні для промислових конструкцій де довготривалий режим роботи.
4. АД з двостороннім живленням?
а) в порохотяга оберти понад 10000 тому 6000 це мало
б) на сьогоднішній день АД з двостороннім живленням в силу своїх особливостей найбільшого поширення
набули "на сторінках окремих посібників "Електричні машини"
І питання стояло чому використовуються, а не чи можна їх використати.

Додано (25.12.2009, 08:36)
---------------------------------------------
При використанні короткозамикача відділювача:
1. В усіх паралельних приєднаннях відбувається відключення живлення.
2. Створюються зайві перехідні порцеси в енергосистемах.
3. Неможливо відключити один трансформатор без вимкнення лінії електропередач.
4. Для включення трансформатора в роботу потрібно вимикати лінію вводити відділювач після чого вмикати лінію.

 
solomchakДата: П`ятниця, 25.12.2009, 15:52 | Повідомлення # 242
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Quote (sokol)
1. ДПС це не отсебятіна а термін який використовується "вся і всюди" для позначення колекторних двигунів!

Вислів "отсєбятіна" стосувався ваших міркувань з питання "про драбину", яке має ЖОРСТКІ вимоги згідно ПБЕЕ, тому відповідь поивнна бути ЦИТАТОЮ з останніх. book

Quote (sokol)
Як відомо асинхронні двигуни значно простіші по конструкції, є надійнішими за двигуни постійного струму.
Чому, наприклад, в порохотягах застосовують останні?

Уточнюю ще раз. У ПОРОХОТЯГАХ встановлено не ДПС, а колекторний двигун ЗМІННОГО струму. book

Quote (sokol)
Олег Володимирович будьласка не користуйтесь принципом "моє зверху"

Я навіть не втручаюсь у вікторину, проте даю слушні рекомендації форумчанам. Ваші запитання і відповіді цікаві, ok але завжди мають певну неточність, двозначність. Зверніть увагу на це. v

Ось наприклад ваше пояснення :

Quote (sokol)
У випадку порохотяга 3000 об/хв явно недостатньо щоб створити потрібну продуктивність.

Не вказано, що 3000 об/хв - це максимальна швидкість АД без використання перетворювачів.


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
23121986Дата: П`ятниця, 25.12.2009, 17:58 | Повідомлення # 243
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (sokol)
При використанні короткозамикача відділювача:
1. В усіх паралельних приєднаннях відбувається відключення живлення.
2. Створюються зайві перехідні порцеси в енергосистемах.
3. Неможливо відключити один трансформатор без вимкнення лінії електропередач.
4. Для включення трансформатора в роботу потрібно вимикати лінію вводити відділювач після чого вмикати лінію.

Зайві перехідні процеси в енергосистемах, я думаю ви мали на увазі викликані коливання частоти.
Суттєвим є те, що на час перемикань, тобто час спрацювання вимикача плюс час АПВ, ми втрачаємо живлення інших споживачів магістральної лінії до якої під'єднана відгалужуюча ПС.
Додам, що при штучному короткому замиканні створеному короткозамикачем в лініях течуть струми короткого замикання, відбувається перевантаження обладнання, а це впливає на стан ізоляції лінійного обладнання, обмоток трансформаторів.
Вцілому відповідь правильна.
http://ru.wikipedia.org/wiki....B%D1%8C
sokol,
ваш хід.


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: Неділя, 27.12.2009, 11:50 | Повідомлення # 244
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Назвіть хоча б чотири методи обмеження пускового струму в двигунах

book
 
23121986Дата: Неділя, 27.12.2009, 21:20 | Повідомлення # 245
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (sokol)
Назвіть хоча б чотири методи обмеження пускового струму в двигунах

у яких двигунах? АД, ДПС, СД?
Ставте запитання коректно


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
sokolДата: Неділя, 03.01.2010, 13:15 | Повідомлення # 246
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Чотири методи можна назвати для будь-якого двигуна, але якщо хочете конкретно то вкажіть для АД.

book
 
solomchakДата: Вівторок, 05.01.2010, 17:40 | Повідомлення # 247
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 256
Репутація: 7
Статус: Offline
Ну і шо всі затихли ????? sad Що, не знаєм жодного з методів ?????????? wacko То читаєм книжички. book
Quote (sokol)
Чотири методи можна назвати для будь-якого двигуна,
- сміливо. up thumb teehee shades prof ok


Герої не говорять, що вони можуть віддати життя за Батьківщину.
Вони віддають його.
 
AvatarДата: Вівторок, 05.01.2010, 18:57 | Повідомлення # 248
Чотар
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Репутація: 2
Статус: Offline
1.реостатом;
2.перключення обмоток з зірки в трикутник;
3.пуск двигуна на пониженій напрузі;
4.пуск в режимі неробочого ходу.


sex ,drugs and rock n roll.
 
sokolДата: Четвер, 07.01.2010, 12:37 | Повідомлення # 249
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Ну перших два методи вірні, тетій вкажіть з допомогою якого пристрою (пристроїв) це здійснити.
Що до неробочого (холостого) ходу, то пусковий струм присутній при навантаженні чи без нього, різниця тільки в тривалості пускового струму. І не лінуйтесь зайти на сайти фірм: ABB, Scheider, Siemens, AEG і інших. Там можна знайти багато корисної інформації.


book
 
AvatarДата: Четвер, 07.01.2010, 13:41 | Повідомлення # 250
Чотар
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Репутація: 2
Статус: Offline
1.реостатом; - додатковими опорами в колі ротора. (Адмін)
2.перключення обмоток з зірки в трикутник;- навпаки з трикутника в зірку. Але таких двигунів з таким поєднанням схем практично не існує. (Адмін).
3.пуск двигуна на пониженій напрузі з допомогою автотрансформатора - чисто теоретична схема ))) (Адмін)
4.пуск двигуна на пониженій напрузі з допомогою реактора.ГГГ - не ГГГ, а реальна схема. (Адмін)


sex ,drugs and rock n roll.
 
sokolДата: Четвер, 07.01.2010, 13:53 | Повідомлення # 251
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
Чесно кажучи я надіявся що хтось скаже про сучасніші системи; системи плавного пуску(софтстартери) і частотні перетворювачі. Але за відповідь Avatar, віддаю йому право ходу.
 
23121986Дата: Четвер, 07.01.2010, 15:31 | Повідомлення # 252
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
sokol,
А де посилання на чітку правильну відповідь? megaphone
Quote (sokol)
Чесно кажучи я надіявся що хтось скаже про сучасніші системи; системи плавного пуску(софтстартери) і частотні перетворювачі. Але за відповідь Avatar, віддаю йому право ходу.

А хто Вам забороняє дати посилання на сайти з інформацією про софтстартери і частотні перетворювачі при викладенні
правильної відповіді? book


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
AvatarДата: Четвер, 07.01.2010, 17:01 | Повідомлення # 253
Чотар
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Репутація: 2
Статус: Offline
Чому ізолятори роблять ребристими?

sex ,drugs and rock n roll.
 
sokolДата: Четвер, 07.01.2010, 17:22 | Повідомлення # 254
Бунчужний
Група: Користувачі
Повідомлень: 51
Репутація: 3
Статус: Offline
23121986, а ви що пошуковими системами не користуєтесь, чи готове споживати легше. На підприємстві, коли ви підете на роботу, вам допомагати буде нікому, тільки власні сили, а інакше пропадете.
А тепер відповідь на питання чому ізолятори ребристі.
Ребристими ізолятори роблять для збільшення шляху проходження струму по поверхні, а також для того щоб зменшити кількість опадів з повітря.

Зменшити кількість опадів з повітря НЕМОЖЛИВО. Можна частково зменшити забруднення і зволоження поверхні ізолятора, таким чином не допустивши зниження його опору. - Адмін.
Сокол - будьте уважні і точніші.


book
 
23121986Дата: Четвер, 07.01.2010, 23:18 | Повідомлення # 255
Полковник
Група: Модератори
Повідомлень: 182
Репутація: 4
Статус: Offline
Quote (sokol)
23121986, а ви що пошуковими системами не користуєтесь, чи готове споживати легше. На підприємстві, коли ви підете на роботу, вам допомагати буде нікому, тільки власні сили, а інакше пропадете.

Згідно правил вікторини читайте тут
Quote (23121986)
* при задаванні запитання користуватись достовірною літературою і ОБОВЯЗКОВО робити на неї посилання при опублікуванні правильної відповіді.

Quote (sokol)
На підприємстві, коли ви підете на роботу, вам допомагати буде нікому, тільки власні сили, а інакше пропадете.

Дякую за пораду, я вже працюю на підприємстві. Вам також можу дати пораду, якщо ви на підприємстві, при виконанні будь-яких розрахунків не будете давати посилання на нормативні документи такі як ПУЕ, ПТЕ, ПТБ, ПБЕЕ, то їх ніхто навіть розглядати не буде. Зразу ж виникне запитання звідки ви, наприклад взяли формули? Самі придумали?


Краще небагатьма словами багато про що сказати, ніж багато говорити і нічого не сказати.
Ф.де Ларушфуко
 
Форум » Обговорення різних питань (флуд) » Вікторини, конкурси » Електротехнічна вікторина
Пошук:


Copyright Solomchak © 2024Хостинг від uCoz